tirsdag den 19. august 2014

Sidste uges sommer natur







Lidt billeder af vores smukke omgivelser i sidste uge hvor vi var på camping. Vi havde desværre ikke så godt vejr som vi kunne have ønsket men pyt, vi havde godt med bøger og spil med og nød så ellers bare hinandens selskab og vejret når det tillod det.

Og med camping mener jeg altså ikke sådan en gammel lille bitte retro vogn, nej nej, min faster og onkel havde været så søde og tilbyde os at vi kunne låne deres palads. Campingvogn og fortelt var tilsammen større end min første to værelses lejlighed.. Hold nu op altså, ren luksus - jeg får aldrig et normalt forhold til camping igen.
En stille og rolig plads, næsten lige ned til vandet og med legeplads indenfor rækkevidde. Mynthe har uden tvivl også haft en fantastisk uge, mooncar cykler, hoppepude, svævebane mm. samt legekammerater og forældre der gider servicere - så bliver det vidst ikke meget bedre.

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Camping livet er bare så skønt, når man har børn. Vi måtte desværre sælge vores campingvogn sidste år, af flere årsager, men nøjj hvor vi har savnet den i år.

    SvarSlet
  2. Det ser super lækkert ud, selvom vejret måske godt kunne ha´ været bedre.
    Forresten hvis man vil på instagram via din blog skriver den at siden ikke eksistere, hvorfor??

    SvarSlet
  3. Smukke smukke billeder!

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D