mandag den 18. august 2014

Fødselsdagspenge og legetøjs indkøb


Mynthe havde jo fødselsdag forleden, eller.. nu siger jeg jo forleden, men i virkeligheden er det allerede snart længe siden jo. Tiden går så stærkt! Nå, men Mynthe fik nogle rigtig fine gaver og meget af det hun havde ønsket sig havnede da heldigvis også på gavebordet. Hun var også så heldig at få lidt fødselsdagspenge - vi plejer gerne at have den regel herhjemme om, at man kan få lov til at bruge nogle af sine fødselsdagspenge på noget at det man ønskede sig men ikke fik og så gemmes resten af pengene, enten til et senere ønske eller til sparegrissen/opsparingen.

Mynthe har allerede brugt lidt af dem på et par fine kjoler hun helt selv har valgt og noget nyt lego. Der udover snakker hun meget om noget mere Sylvanians til hendes nye dukkehus og noget lege sminke. (som moderen her dog ikke er heeeeelt fan af endnu) - Nå, men Sylvanians tingene, især møbler - til det store halvtomme dukkehus hun fik af kæresten og jeg, lige nu snakker Mynthe mest om et badeværelse og en slikbutik, og sørme om ikke webshoppen Billig leg har tilbud på en del forskelligt Sylvanians lige nu. Total win win. For det kan altså godt være lidt halv pebret at skulle møblerer et så stort dukkehus, vi har fundet lidt på loppemarkeder sommeren over, men langt fra nok til hele huset.

Uden at gøre indlægget til en ren reklame, selvom det løb vidst er kørt, så er det altså en rigtig god side, med alverdens legetøj til billige priser. Klart et besøg værd - Jeg tror faktisk allerede jeg har fundet Mynthes julegave, se bare her, hun bliver da ellevild, måske jeg allerede efter et par dage ville fortryde pga larmen, men nøj hvor ville hun elske mig!

Indlægget er lavet i samarbejde med Billig Leg.

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D