torsdag den 12. juni 2014

Udsalgstip // Little Pieces

Udsalgs sæsonen er ved at være skudt godt igang, men webshops (og butikker) er allerede startet så småt og de sidste følger trop indenfor en uges tid eller to. Mange steder er der gode rabatter at spare, og det kan godt betale sig at få fyldt lidt op i ungernes garderober imens priserne er lave - så kan man jo få meget mere tøj uden at bruge flere penge en planlagt, total win win. (man kan selvfølgelig også være fornuftig kun at købe det nødvendige, og så spare resten sammen til en anden god gang.. spare siger du?!)

Et af de mærker der er at finde i Mynthes skab og som jeg ofte kigger efter når jeg skal kigge efter udsalgskup er helt klart Little Pieces, de laver SÅ meget lækkert tøj. På en måde voksentøj til små piger, men alligevel børnet og sofistikeret på den fede måde.

Little Pieces og Littles Pieces Boys er netop startet udsalg, du kan få meget af deres lækre tøj med - 30%, -50% og helt op til -70%. Se så er det sjovt at shoppe! Se meget mere på deres hjemmeside her.




Indlægget er sponsoreret, 
alle ord og holdninger er mine egne

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D