lørdag den 31. maj 2014

Velkommen til Elvis





I torsdags kom Elvis endelig hjem til os. Han har taget det hele i stiv pote og charmet os alle. 
Han er faldet godt til og har helt styr på hvor hans bakke og hans mad er, heldigvis. Idag kan vi dog godt mærke at han er faldet helt til og føler sig tryg og hjemme - hold nu op en terrorist, hvis ikke det havde været for charmen så var han på den... Tæppe, sofa, bordben, Mynthes bobles mm. skal der kradses i, alle borde, vindueskarme, skabe og hylder skal bestiges og alt hvad der bevæger sig skal nedlægges...
Hold nu kæft det trækker tænder ud! (behøver jeg nævne at jeg stemte for en voksen kat men manden ville have en killing?) Ej, han er nu skide sød og kælen. Når legeriet er overstået skal der puttes og nusses til den helt store guldmedalje, han opsøger os meget og går helst i røven af os hele tiden - især Mynthe. De to kommer til at have noget helt specielt sammen - allerede nu er hun den bedste at sove i skødet hos. 

Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer:

  1. Ihhh hvor er han lækker :-D
    Må dog skuffe dig, en kat bliver aldrig så voksen, at den holder med unoderne. Det eneste der hjælper en smule, er masser af motion, så godt der bliver leget grundigt med den lille guldklump.
    Har du lyst til at se min "gamle" guldklump... har hun sin egen blog: http://gizmo-2005.blogspot.dk/
    - Pia

    SvarSlet
  2. Tillykke med den lille ny ;-)
    http://deterbaresundt.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Nå, hvor sød . . . Her i huset har vi tre katte og de er altså blevet noget mere dovne med alderen.

    SvarSlet
  4. En lille lækkermis :) Jeg vil også gerne have en killing, men vi har to store hankatte i forvejen... Jeg må vente.
    Tillykke med ham.

    SvarSlet
  5. Nøøøøj, hvor er han kær. De skønne billeder hjælper ikke på min katteskrukhed... :-)

    Hvor er det dejligt for jer.

    SvarSlet
  6. Hvor er han dog lækker - minder meget om en af de kyllinger vores Nala fik sidste, men som desværre måtte aflives da den fik en trailer ned over sig og brækkede ryggen. Hvor var det dog bare synd for han var bare lige så flot som jeres Elvis! Kan godt sætte mig ind i den der fase hvor der slet ikke er ro ret længe af gangen :-) Nyd ham!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D