tirsdag den 6. maj 2014

Tirsdagsfix // Legehus

Snart er det for alvor havetid og det betyder for mange børn legehustid! 
Det gør det faktisk også herhjemme, for sørme om ikke Mynthe har et sæt fantastiske oldeforældre der har valgt at sponsoreret et legehus til hende. Så nu skal der indkøbes legehus, samles, males og ikke mindst indrettes. Dét bliver den rene fest, jeg ved ikke helt hvem der glæder sig mest - men jeg ved måske nok hvem der glæder sig mindst, nemlig ham der skal samle og høre på alle mine "det kan du da sagtens liiige bygge" idéer.. 

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. De ser så hyggelige ud hver og en :D
    Jeg går også og drømmer om legehuse.. Håber sådan at min far kan hjælpe min kære mand med at bygge et i fremtiden!
    Jeg glæder mig til at se jeres eksemplar når det er færdigt :D

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå dig! Elskede også at indrette drengenes ;o))

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D