onsdag den 14. maj 2014

Tirsdagsfix // Indretning af legehus


(kun lidt forsinket)
I weekenden fik Mynthe jo som bekendt sit eget lille legehus, så nu skal der jo tænkes over indretningen. Havde der været plads skulle hun have legekøkken, "spisebord", hygge læse krog med madras på gulvet, plads til at tegne og lave puslespil, lege med dukker og meget meget mere, MEN.. nu er huset jo altså kun lige knap 2kvm så det kan ikke indeholde det helt store og kræver god indretning for at få fuld udnyttelse af det.
Jeg tænker kolonihave stil og et vælg af farver, det hører sig nærmest til ikke? Når sommervejret kommer endnu tættere på skal Mynthe selv være med til at male osv. indtil da, må det bruges som det er.
Men egentlig gør det nok heller ikke den store forskel for Mynthe, fik holdte fint theselskab i legehuset igår med alle dukkerne, og sad inde og hyggede os i tørvejr imens regnen silede ned udenfor.

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Det er så dejligt den inspiration du deler - mange tak for det. Dejligt med lidt nyt, som jeg ellers ikke kigger efter.

    SvarSlet
  2. Super gode billeder, vi skal netop også igang med det projekt...

    SvarSlet
  3. Ih, hvor skønt! Jeg står præcis i samme projekt lige nu! Kunne jo indrette flere legehuse med hver deres stil, men mon jeg ikke finder det helt perfekte med tiden. Jeg har fundet en fin lille dukkeseng, som er kommet ned i legehuset. Håber du finder på nogle gode ideer, og jeg kigger med :)
    Go aften
    Trine (smil-i-hverdagen.dk)

    P.S. det er næsten samme model :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D