torsdag den 1. maj 2014

Jagten på den perfekte ABC plakat - Har du fundet den?

Anny Who 

Designerblog.dk

Dewanda.com

Brasse grafisk design

Mini mega

Mynthe er helt vild med bogstaver og tal, stod det til hende skulle hun have været i skole NU, og selvom hun har ret godt styr på både tal, bogstaver og mindre regnestykker, så er jeg nu ret så tilfreds med at hun først skal starte til næste år. Det eneste hun laver fortiden er at skrive bogstaver og regnestykker - lektier som hun kalder det. Derfor kunne jeg godt tænke mig en fed plakat med alfabetet på hendes værelse ved skrivebordet - men jeg synes det er svært at finde en der også er lidt pæn? Jeg er helt vild med en første fra Anny Who, men da den er engelsk mangler der jo lidt bogstaver, desværre. Og mange andre jeg også godt kan lide er også på alle andre sprog end dansk! Dem fra Mini mega design har jeg nu også altid haft et godt øje til, men Mynthe mener de er til drenge...

Har dine børn en bogstavs plakat? - Hvis ja, hvilken har I så fundet frem til? 


Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Hej- har besluttet mig for den fra w:form. Den er en smule drenget men er blevet godkendt af datteren :-)

    SvarSlet
  2. Min datter har en fra Mette Ehlers http://ehlerstration.dk/following/all/ehlerstration.dk/ABC, perfekt når man har en datter på 2 der elsker at kigge på billeder, gerne af dyr og snakke om dem :-)

    SvarSlet
  3. Vi har denne: http://olisan.dk/interioer-744/til-vaeggen-843/abc-plakat-dyr-2428.html
    Sammen med tal plakaten :)
    Billige og super fine, passer til ikea rammer..

    SvarSlet
  4. Jeg har dem fra Mini Mega. Jeg synes de er ret flotte, så derfor faldt valget på dem. Og jeg har faktisk ikke set mig om efter andre.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D