mandag den 5. maj 2014

Ikea gør det igen - Den nye PS kollektion



Ikea har gjort det igen!
Det er jo ingen hemmelighed at jeg er mega fan af ikea, ikke at hele mit hjem er fra ikea - men ja, det er sgu' lige før! Ha.. ej, men jeg synes det er god kvalitet til prisen, og at de er begyndt at lave deres PS sær kollektioner gør bare at jeg synes endnu bedre om dem, det er nemlig liiiige en tand mere anderledes og laves kun i en kort periode, altså er det ikke det halve af danmark der har tingene.
Jeg har snydt lidt og fået tilsnusket mig mit første køb fra Ikeas nye PS kollektion (faktisk er dette nummer 8 i rækken, vidste du det?) - og endnu mindst et køb venter. Jeg elsker kombinationen af fine ting og billige priser.
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Ser godt ud. Jeg går faktisk og leger med en idé om at rydde ud og få et mere enkelt udtryk i huset...

    SvarSlet
  2. Har kjøpt flere av disse tingene til vårt nye hus vi flytter inn i om et par måneder. Skatollet, pute og gulvteppe, veldig, veldig flotte ting:)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D