tirsdag den 29. april 2014

Tirsdagsfix // Puder

Okay, indrømmet.. Jeg har en ting for puder. Jeg elsker puder og en ny sofa kræver jo altså nye puder.. I hvert fald hvis du spørger mig - måske ikke liiiige manden.. tihii.. men pyt. Puder skal der til, men hvilke? Er lidt i vildrede.. Vil SÅ gerne have indført lidt farve herhjemme, og det er jo smart igennem puder der kan skiftes hvis man pludselig for "for meget".. Men hvilke vil jeg have? og jeg er jo også en være nærrigrøv, så egentlig måske noget lækkert stof er løsningen så jeg kan sy selv? 
Tænke tænke..

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker også puder! Ville så gerne fylde op med puder i både ungernes seng og vores sofa, men det kan jo også blive alt for meget ;)
    Jeg stemmer helt sikkert for at sy selv, det giver det resultat man helst vil have :D

    SvarSlet
  2. Jeg er også total vild med puder, men jeg stemmer nu engang for at sy selv :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er også tosset med pyntepuder :)
    Er helt vildt med den neon og stribede på billedet til højre <3
    Da jeg ikke er den store syerske, kan jeg desværre ikke sy dem selv - så jeg må betale mig fra det ;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D