tirsdag den 15. april 2014

Tirsdagsfix // Påske

Jeg er stor fan af påsken, eller, jeg er faktisk mega sucker for alle vores højtider. Julen er en klar favorit men efter den kommer påsken, hyggen og samværet med familien, helligdage der betyder fridage sammen og en masse ting man pludselig har mere tid til. Energien er desværre i år ikke hvad jeg ønskede og i og med at vi stadig har et hus der skal på plads, så bliver det ikke til de helst store udskejelser på det kreative plan eller i køkkenet, men lidt skal der dog ske.

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D