torsdag den 13. marts 2014

Snack produkter fra ISIS



Rigtig mange af os kæmper med samvittigheden, når vi har lyst til snacks, slik, kager, barer og chips. Den søde tand smider gerne lidt flere lækkerier i kurven, selvom vi ved, at det ofte bringer vores og familiens sundhedskonto i minus.. Jeg har en særdeles sød tand, hedigvis er jeg blevet ret god til at beherske den men altså.. jeg falder stadig i indimellem. (jeg kan jo lige så godt være ærlig!)

Så da jeg blev spurgt om vi ville teste lidt lækkerier og snacks fra ISIS sagde jeg selvfølgelig ja med det samme! 
(Hos ISIS går man ikke ind for, at man hiver sin søde tand ud og aldrig mere nyder en snack, en pose chips eller en kage. Men at man i stedet minimerer de store mængder sukker og fedt, som danskerne spiser. Derfor er ISIS’ produkter uden tilsat sukker.)

Jeg er ikke den store chips spiser, men det må man sige at min kære mand er, for han har spist dem rub og stub og med stor fornøjelse. Han synes faktisk at de smagte "skide godt" - dog klagede han over at der ikke var nok i poserne.. Jeg selv er allerede blevet ret stor fan af de der snack bare, dem kunne jeg faktisk godt selv finde på at gå ud og købe selv. Genialt til den søde tand eller som lidt hurtig energi i et "mellemmåltid" og så på bare 124 kcal. 
Alt i alt, en rigtig god oplevelser herfra, til trods for mangel på sukker

Produkterne er sponsoreret, 
alle ord og holdninger er mine egne 

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D