torsdag den 27. marts 2014

Se dét er Faktisk Praktisk!







Vi har fået lov til at teste noget smart - eller det synes vi i hvert fald! En "fill 'n squeeze" drikke dims om man vel, ideel til babymad o.lign. men eftersom Mynthe ikke længere er en baby, gjorde vi forsøget med friske smoothies og drikkeyoghurt. 

Det er super nemt og praktisk, smoothien blendede vi som sædvanligt og så ned i bøtten og videre i den lille drikke "dunk". Dejlig simpel fremgangmåde og laver du en ordentlig stak kan de sagtens holde sig i både fryser og køleskab. 
I min verden er de til børn i alle aldre, Mynthe var henrykt over smoothien og den ville være smart at have med på tur. Om fredagen må man have en lille lækker ting med i madpakken, imorgen får Mynthe sådan en her med, dog ikke med smoothie men med en drikkeyoghurt. Simepelt og lækkert. 
Klart noget jeg gerne ville anbefale og selv prøve igen.

I kan se meget mere om produktet her, hos Faktisk Praktisk - derfor overskrevet, og ja, jeg havde helt selv fundet på den.. Tihii.. Desuden har de en masse andre praktiske ting til hjemmet og til farten.

Produktet er sponsoreret, 
ord og holdninger er mine egne

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D