mandag den 17. marts 2014

Opbevaring på børneværelset

Jo tættere på flytningen kommer, destro flere frustrationer og indretnings dilemmaer kommer der oppe i mit stakkels lille hoved! Lige nu kører de mest på Mynthes kommende værelse og opbevarings muligheder!
Det værelse hun får er absolut ikke i den store ende, omkring en 5-7kvm kan vidst gøre det, størrelsen generer mig ikke, men for hulen, jeg skal jo tænke kreativt så det kan blive godt og hyggeligt men også kunne rumme alle hendes ting. Lige nu har hun Billy reolerne fra ikea, men det er jeg altså ikke helt tilfreds med og vi får lavere til loftet end vi har nu, endnu en begrænsning..

Hvad har I af opbevaring på børneværelset?
Jeg er ret vild med skabs løsningen på billedet her, men jeg tænker at det desværre også er en ret dyr løsning, og pengene skal der spares på. Så det skal være godt, flot og super rummeligt, og så må det også gerne være dækket af tror jeg.. Sikke en jungle!
Men det her kan jeg nu virkelig godt lide.. Aflukket opbevaring og så et let og luftigt skrivebord.


Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Jeg tror, at hvis man kigger efter brugte køkkenskabe, malre alle lågerne i samme farve, og køber de der trykdimser så der ikke behøver komme greb på, så kan man lave en lignende løsning forholdsvist billigt...
    Men det kræver selvfølgelig noget knofedt...

    Jeg har en stor Expedit reol til de små - Jeg mangler diverse kurve og dimser til at stoppe legesagerne i så det hele får et mere enkelt udtryk, men det skal nok komme når der er penge til det...

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D