lørdag den 22. marts 2014

Kom indenfor på Mynthes børneværelse




(Hun har haft bogstaver hængende på væggen, samt lidt wallstickers - derfor skyggerne)











Jeg har vidst faktisk aldrig fået vidst Mynthes værelse frem, eller altså det hun har nu og har haft det seneste år. Egentlig var jeg lige ved at skulle begynde nedpakningen, men så besluttede jeg mig lige for at tage lidt billeder først, mest til os selv - men I skal da absolut heller ikke snydes, jeg ved I elsker børneværelser!

Hendes værelse er nu faktisk ikke så stort, lige knap 8kvm tror jeg, og så med en dør ind til et lille vaskerum (ja, total upraktisk!!!!) så der er lige en ekstra dør der ødelægger en del vægplads og derved muligheder for indretning.. Jeg har flyttet rundt et utal af gange, det startede med at stå sådan her, og sluttede sådan, ergo har vi været mest tilfreds med denne løsning tror jeg.

Vi har været glade for hendes værelse, hun var 3 år da hun fik det og hun ønskede lyserød og jeg hvidt, derfor indgik vi et kompromis og jeg gik igang med malertapen og penslen. Lidt tøset pynt uden at være alt for prinsesse agtigt - og så ellers en masse opbevaring. Det syner af meget, især fordi alle bøger og legetøj er samlet samme sted, men det har fungeret super godt for os, legekøkkenet og tegnebordet har klart været favoritterne.

Det meste ryger nu når vi flytter faktisk, det lille tegnebord og legekøkkenet bliver til legehus møbler (vi satser på en tidlig fødselsdagsgave fra bedsteforældrene), sengen får hun hjem til sin far og så skal vi have fat i en lidt mere praktisk seng med opbevaring til hende, hun kommer til at få et mindre værelse så vi må tænke i opbevarings muligheder. 


Image and video hosting by TinyPic

10 kommentarer:

  1. Super fedt værelse! Køkkendelen er helt klart min favorit.

    Min dreng får både værelse og legeværelse nu hvor vi flytter til maj og hvor bliver det bare fantastisk at kunne lave noget rigtigt fedt til ham! :D

    SvarSlet
  2. Hvor er det hyggeligt. Er betaget af din malerkreation på væggen med sart lyserød. Super fedt!

    SvarSlet
  3. Hvor ser det skønt ud, ikke dårligt at være barn i det værelse.....er vild med køkkenet!
    God weekend.
    VH Louise

    SvarSlet
  4. Hvor bor hun fint - elsker at det tydeligvis buuuugner med legetøj, synes det er så ærgeligt, de børn der ikke får lov at samle på mere end et par få ting, så er der jo aldrig nok til at bygge en kæmpe landsby op :D Playmobil, lego, dublo og barbie var mine og mine søstres favoritter. Og derudover så havde vi også tons af tegnegrej, glansbilleder, brevpapirer, klistremærker og påklædningsdukker.

    - Anne

    SvarSlet
  5. Ville ønske at Trine også kunne have alle sine kreative ting stående frit fremme, især tuscher og modellervoks. Men med det samme Gustav er i nærheden af sådan noget stads sker der ulykker og især graffitti på vægge.

    SvarSlet
  6. Hvor er det et fint værelse, er især vild med zebraen på døren

    SvarSlet
  7. SUPER fint væreslse ! :)

    SvarSlet
  8. Ville ønske jeg kunne være så kreativ med indretning og skabe sådan en hyggelig stemning ;) den lille skammel med hjul ovenpå er jeg tosset med - hvor kan den findes??

    SvarSlet
  9. Det er godt nok et drømmeværelse. Jeg er specielt imponeret over de farverige sommerfugle. Er det klstermærker, Wall stikkers eller tapet.

    SvarSlet
  10. Hvor har du bare lavet det fint, det må da være helt trist at skulle forlade...omvendt er det jo skønt at kunne slå sig løs i nye rammer :)

    Har du selv lavet vaskeskabet? Det ville være et hit hos Karla - vi har nemlig ikke Ikea modellen, og hun nakker konstant om en vandhane ;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D