fredag den 14. marts 2014

Fredagsforelskelse // Kubus borde

Den velkendte Kubus serie fra ByLassen bliver nu lanceret i kobber, og kommer til April.
Du har måske set den populære kubus 4 stage i butikker allerede, men nu kommer resten af sortimentet også i handlen i kobber. Jeg er en af dem der godt kan lidt kobber, men ikke behøver have ret meget af det indendøre, men det lille fine bord der med kobberplade - det måtte skisme meget gerne finde vej herhjem!


Når man har et tirsdagsfix er fredagsforelskelse vel næsten et must? Ja sgu' så! 
Så fremover.. Et lille fredags crush, en ting, et sted, en anbefaling eller noget helt andet - helt og aldeles usponsoreret, og kun fordi jeg har lyst! 

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Det kan jeg da godt forstå. Det måtte dæleme også gerne finde herhjem. Hvor er det fint. Der er i det hele taget bare stil over kubus-serien!

    Louise Siri

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D