fredag den 28. marts 2014

Fredagsforelskelse // Tom Dixon lampe


Endnu en lampe tænker du nok, men ja, den her fortjener simpelthen min forelskelse! Hold nu op..
Jeg så den første gang i baren inde på Bremen teateret da vi i Januar var inde og se Frank Hvam, jeg sagde til min søde kærestemand at dén lampe der, den tog pusten fra mig (ja sådan får jeg det altså med nogle ting, pusten.. forelskelse) Jeg spurgte så i baren og blev guidet videre til en mand der kunne give mig svaret på designeren bag. Da han sagde det kunne jeg egentlig godt selv se at det var en Dixon, men med navnet døde håbet om en ny spisebordslampe også. Uanset hvor meget jeg nu engang er forelsket i den, så synes jeg at det er helt grotesk at skulle give så mange penge for en lampe.. Come on, det er nærmest en sommerferie jo?
Jeg indrømmer gerne at jeg elsker design og dyre ting, meeeeeen jeg er samtidig utrolig nærrig og sparsom, og jeg kaster i hvert fald ikke 12000kr efter en lampe.
- Så det må blive ved forelskelsen... Men den er satan edeme smuk, og se lige det lys den gider... Åhhhh... suk!

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D