mandag den 27. januar 2014

Ønsket til julemanden

Kort inden jul mødte vi selveste Julemanden nede i shoppingcenteret - ja ja, I skulle have set pigebarnets store øjne - dét var noget af en oplevelse. Og så tilmed få lov til at sidde ved siden af ham og snakke om ønsker (og få vingummier), det var et hit.
Nå men tilbage til ønsket, ja ønsket - for til julemandens store overraskelse var der nemlig kun ét! Først sagde hun at det var hemmeligt og nu havde hun jo fortalt julemanden det, og så måtte det jo være fint.. Hmm!

Fik endelig efter nogle dage lokket det ud af hende - en cykel til dukke Lotte?
Øhhh jo da mit barn - findes det mon sagde jeg? Mynthe havde aldrig selv set det men ønskede sig det altså bare... Jeg har simpelthen været på jagt alle steder uden held, så det ønske fik hun desværre ikke opfyldt til jul.. Men men men, nu er det alligevel lykkedes mig at finde en dukke cykel, nemlig hos Toys'R'us.

Men så er det bare jeg tænker... En dukkecykel? Hvad filan skal man med den? Frygter lidt den ender i hjørnet med alle de andre store ting pigebarnet ønskede sig som meget meget MEGET sjældent bliver brugt..
Ja ja, nu ser vi, ønsker hun sig den stadig til sin fødselsdag så må mor her vel hellere bukke under for barnets ønsker.. Tihii..

Indlægget er sponsoreret,
alle ord er mine egne
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D