tirsdag den 14. januar 2014

Et lille netshop tip // Børnetøj



Forleden dag fik jeg et tip af en af jer søde læsere, om denne netshop - Next, jeg kendte den ikke, faktisk har jeg aldrig hørt om den, men men men... Det gør jeg heldigvis nu!
Sikke da en masse fine ting de har, der er også meget der ikke falder i min smag - men, rigtig meget gør! Min kurv blev fuld på ingen tid, priserne er også ganske fornuftige, men pengepungen er desværre ikke til tøjkøb hos os lige pt. Måske når børnepengene kommer, man kan jo sagtens begynde så småt at samle sammen til en forårs garderobe.
De har til alle aldre, spæd, små og store - Og for at det ikke skal være lyv, så kan du også shoppe lækkerier til mor, far og boligen på samme tid, og køber du for mere end 20€ er fragten tilmed gratis.

Blot et lille tip jeg selv havde glæde af.


Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. Uh tak for tippet! Selvom der er shoppe stop, så må man vel kigge ;)

    www.blueeyedflower.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da det man kan - selvom det kan være svært KUN at kigge ;-)
      (og tak for din mail, og fordi du gad bruge tiden - skal nok få skrevet retur)

      Slet
  2. De har nemlig meget fedt tøj, jeg handler ofte i deres butik i Waves. Det er nogenlunde billigt og kvaliteten er god:)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D