tirsdag den 31. december 2013

Vi ønsker jer alle et skønherligt Nytår!

Kæreste sødeste du der sidder der bag skærmen, tak fordi du følger med i vores liv og indimellem deler søde kommentarer med os. Tak til hver og en af mine læsere, tak fordi I gider se på billeder og høre om både surt og sødt, det er fantastisk - intet mindre.

Gid I må få jer et skønherligt Nytår og at I springer ind i det nye år ved midnat med troen på at det nye år vil blive fantastisk og gøre jer godt, dét gør jeg!

Tak for året der er gået, og for alle de skønne oplevelser I har været med til at skabe her på bloggen.


Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. Godt nytår!! Glæder mig til at følge jer i det nye år!!

    Louise Siri

    SvarSlet
  2. Godt nytår - vi ses i 2014! ;)

    Kh
    Christina

    SvarSlet
  3. Godt nytår, og jeg ser frem til at følge med i 2014

    SvarSlet
  4. Dejligt billede og tak for altid god inspiration. Glæder mig til at følge med i 2014 kh Nanna, Stjernepus

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D