mandag den 16. december 2013

Til og fra kort // DIY




Forleden dag da jeg skulle igang med at pakke årets første julegaver ind, gik det op for mig at jeg havde glemt at købe til og fra kort til pakkerne. Normalt har jeg altid en masse manilla mærker liggende, men desværre ikke i år. Jeg orkede ikke at tage cyklen ned til byen igen, og rema, som ellers ligger lige ved siden af os, var ikke lige steddet jeg havde forestillet mig at købe årets til og fra kort må jeg indrømme. 
Så tænke tænke, jeg må igang selv! Lidt fint karton, en udstandser og lidt glimmer og vupti, 10 minutter senere, nogle fine til og fra kort rigere. Måske ikke helt som min oprindelige plan, men pyt, jeg havde alt i gemmerne og kunne få pakket mine gaver ind - og det ser da ret fint ud egentlig. Total win win! 


Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Hvor er de søde og simple, generelt er det en rigtig fin gaveindpakning du viser der (:

    - Anne

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D