mandag den 9. december 2013

Julens ønsker // Mynthe



Lego lyserød ”creative box” med blandet klodser mm. 4+, Lego, stor grå byggeplade, 
Lego Friends: Parkcaféen, Emmas hestetrailer, Heartlake svømmebad, Autocamper, Hr. Skæg Brætspil, Just Dance Kids, spil til wii’en, Rosalina dukkeseng fra Smallstuff, 
Cd’er: Bøllebob, Smølferne, Rasmus Seebach – alle hans album. Dvd’er: Lego Friends, Dora - Disney Princess, magisk tryllebog, Bogstavsklodser, Undertøj str. 116, Strømpebukser (gerne i sort, grå,brunlige nuancer) str. 116, Bukser (gerne med elastik) str. 116/6år, Djeco tegneskabeloner med feer + danserinder
Hama perler: Metallic, guld, sølv, kobber, - Bruser til dukke Lotte, Cykel til dukke Lotte, Gode klassiske børnebøger
bObles Hvalros, 
bObles tumledyr: Gamle udgaver – købes evt. brugt J Krokodille, Kylling, Giraf i farverne Gul, Lime eller Rød

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Gode ønsker! Mine piger har begge fødselsdag lige efter jul, så der skal mange ønsker til. Jeg snupser din idé med spil til Wii, for vores står vist bare og støver.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør vores wii faktisk også, men jeg kan kun forestille mig at et dansespil vil hitte - så frem skal den igen! Så kan det være at os voksne også kan tage os sammen, for det er jo egentlig meget sjovt når først man kommer igang :-)

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D