søndag den 22. december 2013

Jule klemmer til gaverne // Kreativ Julekalender #22


Træklemmer, vandfarver, pensel, små julefigurer, lim, masking tape, glimmer og glimmerlim

Først males klemmerne 

Og så limes figurerne på 

.. Så skal de tørre inden de kan pyntes 

Sæt evt maskingtape på hvis i ønsker og pynt derefter med glimmerlim 

.. og glimmer
Gå aldrig ned på glimmer! 

Så skal de tørre igen inden de er klar til pakkerne 

Og vupti, en fin lille klemme der pynter på pakken og samtidig holder på til og fra mærkerne


Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Tak for alle de fine ideer til hygge med de små :-) jeg glæder mig til min dreng bliver stor nok til at være med, så ved jeg at der er meget inspiration at hente hos dig :-) glædelig jul kh nanna, Stjernepus

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D