torsdag den 12. december 2013

Foto magneter // Julegave idé fra ungerne





Jeg har fået en gave, og endda en fantastisk én af slagsen. Jeg vidste hvad jeg "gik ind til" men jeg må alligevel tilstå at jeg er super overrasket over resultatet og ikke mindst kvalitet og udseende. 

Hos fotomagneter.dk har jeg bestilt nogle magneter til køleskab og lignende, med mine egne personlige yndlingsbilleder - to dage efter bestillingen, stod jeg med de fineste magneter i hånden. En oplagt julegave idé til bedsteforældre, faster eller måske oldeforældrene? Ja hvem kan ikke bruge en køleskabsmagnet!

Du kan sagtens nå at bestille og modtage inden jul, det er super nemt og du får de flotteste magneter du kan bruge igen og igen, år efter år - og så endda til en fornuftig pris! Jeg er allerede super glad for mine, og nu kan jeg flere gange dagligt, hver gang jeg åbner køleskabsdøren se mine yndlingsmennesker på mine yndlingsbilleder. Nysgerrig? Så kig ind forbi deres hjemmeside

Produkterne til dette indlæg er sponsoreret, 
ord og holdninger er helt mine egne. 
Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. jeg gemmer lige hjemmesiden for det kunne godt være en idé til noget fødselsdag...det er nogle gange lidt mere personlige gaver end som til jul, synes jeg .......tak for tippet :)

    // Rikke //

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D