tirsdag den 12. november 2013

Pigebarnets vinterjakke

Det der med vintertøj er altså noget af en jungle.. Og en skide dyr en af slagsen! De der børnepenge rækker ikke ret langt når vintersæsonen kommer, og der gerne må være to af hver, så der er mulighed for at tingene kan nå at tørre. Nå, men jeg skal så absolut ikke klage, jeg har nemlig en skøn skøn familie der gladeligt (tror jeg da) sponsorere lidt hver vinter. Med sygdom er nærmest ingen indtægt er det altså bare fantastisk at de gider, i år har min mor givet ekstra vinterjakke, min far og hans kæreste flyverdragt og min mormor lækre vinterstøvler, altså er der kun småting tilbage til mig. (Har verdens dejligste familie - en kæmpe hjælp når nu pigebarnet voksede ud af alt sit tøj på samme tid, så ku' børnepengene gå til en ny garderobe)

Og som om det ikke var nok, ja så har vi fået lov til at teste denne lækre vinterjakke fra Legowear - jeg har fortalt om den på instagram for længe siden. Mønstret var nok ikke et jeg selv ville have valgt, men Mynthe elsker den - og det er jo hende der skal gå med den. Og så er den altså bare pisse lækker, undskyld sproget, men er faktisk lidt forbløffet over hvor gennemtænkt designet er og hvor god kvaliteten er. Der er tænkt på alt, reflekser, snefanger på både mave og ærmer, lynlås, lommer inde og ude og meget meget mere. Dén skal vi nok blive glade for!

Indlægget er sponsoreret,
ord og holdninger er mine egne

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D