fredag den 8. november 2013

Madpakke inspiration

Vi laver altså stadig madpakker herhjemme, og mange af dem endda! Og jeg tager stadig billeder af dem, når jeg altså husker det.. 
Jeg er ikke så god til at huske at vise dem herhjemme desværre (er det for dårligt?) - men, som nogen af jer ved har bloggen en facebook side - og der lægger jeg indimellem billeder ind af Mynthes madpakker. 
Faktisk har madpakkerne fået sit helt eget billedealbum, netop får at andre kan lade sig inspirere - for det der med madpakker kan altså godt gå hen og blive lidt af en udfordring. 

Der er også oprettet albums med idéer til Kreative juleting med børn, efterårs ting og meget andet til ungerne - der kommer løbende nyt og især i December måned vil der ske en masse kreativt for børnene. 
Hvis ikke du allerede følger med, skal du være velkommen. 






Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. jeg elsker dine fantastiske madpakker, og synes det er flot , så kreativ du er.....jeg har foreslået det før......og gør det igen....udgiv dem i bogform og de vil blive revet væk

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en ros - tusinde tak :-)
      Det ville være skønt hvis det kunne være aktuelt, der er dog allerede en del madpakkebøger - så jeg nøjes med at lægge billeder op indimellem :-)

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D