fredag den 15. november 2013

Kan man forelske sig i kunst?


Kunst har altid fascineret mig, kunst i alle afskygninger. Jeg har slet ikke tal på hvor mange museer min mormor og jeg har har besøgt i tidens løb. Nu er det ikke så meget malerier der har min interesse, eller jo, bare ikke til mine vægge - her er det mere print og illustrationer der skal op og hænge.
Min senest nye "besættelse" hvis man da kan sige sådan, det kan man godt ikk? (Ja, jeg kan altså godt forelske mig i materielle ting) er tegninger og illustrationer fra den kyndige Louise Thomines hånd. Der er noget ved hendes streger der fascinerer mig helt vildt, og med et touch af neon gør det, det bare helt perfekt.
Jeg har én enkelt skønhed hængende herhjemme i stuen, men jeg drømmer om mange mange flere.

Måske du allerede kender Thomine & Art fellow?
For mig er det et forholdsvist nyt bekendskabt, men hvilket ét!


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D