torsdag den 21. november 2013

Inspiration til adventskransen

Igen kom pinterest mig til undsætning, sikke mange fine kranse og mange skønne idéer der ligger bag. Jeg ved stadig ikke helt præcist hvad jeg vil have, men jeg har insporet mig på en stil og har et par idéer. 
Hvidt, enkelt og naturrigt. Måske med et twist? Ej, jeg ved det ikke. 

Og så er jeg igang med et stort kompromis og en overtalelse af min morside - mon Mynthe skal have lov at lave årets kalderlys? Hmm.. Hun skal i hvert fald lave et par dekorationer, vores pizzamand skal nemlig have en stor en af slagsen. (ja det lyder forkert, men nej, så meget pizza spiser vi slet ikke. Men vi bor ovenpå et pizzaria og de er SÅ søde til altid at holde døren, hjælpe med at tage imod postpakker og at lukke os ind når vi glemmer nøglen, og ikke mindst får Mynthe altid slikkepinde og kram, når de ser os i haven) 

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D