tirsdag den 5. november 2013

Husker I min drømmestue? Jeg er i blandt finalisterne og har nu brug for din hjælp..

Altså det er jo SÅ vildt! (Kan i huske dette indlæg hvor jeg deltog i en konkurrence om at vinde din drømmestue fra Boshop?) Jeg havde ikke selv set det, før en på instagram sødt nævnte det for mig. Dét havde jeg slet ikke set komme. Juuhuu.. (er lidt høj! heh..) altså selvfølgelig deltager man i en konkurrence med håbet om at vinde, men altså... jeg gjorde nu mest for sjov for jeg tænkte at det var umuligt, for mange af deltagerne havde noget nogle virkelig gode indlæg! Altså, jeg tror stadig ikke på noget, føler lidt jeg allerede har vundet en lille sejr bare ved at være i "finalen" - det er altså sejt.

Hvis du også synes det er sejt, vil du så ikke give mig din stemme med på vejen?
Stem her.. www.boshop.dk/blogafstemning 



Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D