søndag den 13. oktober 2013

Two is enough // Oktober Challange 12.

To er nok.. To hvad?
Børn? Ja har aldrig forestillet mig mere end det faktisk.. To fædre til sine børn, puh ha, bliver skidt bare ved tanken men ja, der må to så absolut være nok. Ben, tommelfingre, to par gummistøvler? Åh jeg kunne blive ved... MEN..

Det hed altså to stykker chokolade er nok, forsøger at droppe den slags helt, men weekend er weekend, og så er lidt bedre end ingenting - så to til mig og resten til kærestemanden, behøver jeg sige at han er helt og aldeles tilfreds med den fordeling?

2 kommentarer:

  1. Troede det var 2 plader..... Det ville passe til mig :-0

    SvarSlet
  2. Altså af lige netop den slags chokolade der, kan jeg IKKE nøjes med to stykker - det er simpelthen uladsiggørligt ;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D