torsdag den 31. oktober 2013

Så er vinderen til den fantastiske Nomi højstol fundet!


Så blev spændingen udløst og vinderen fundet. Anja løb med stolen, og søde Anja - jeg tror I bliver super glade for stolen hjemme hos jer, her knus-elsker vi den i hvert fald. 

Tusinde tak til alle jer der gad være med i konkurrencen, hvis jeg kunne havde I alle fået en stol, men sådan fungerer det jo desværre ikke så I må nøjes med luft kindkys der sendes jeres vej. 

Dog vil jeg lige tilføje.. Står I og mangler en højstol, så er denne nomi højstol fra Evomove virkelig alle penge værd og helt sikkert et julegave hit. Og nej, jeg er ikke blevet betalt for at rose den - jeg kan virkelig bare godt lide stolen her og Mynthe sidder så godt I den, ja som jeg skrev tidligere har vi jo faktisk solgt vores trip trap stol til fordel for denne.. Jeg siger det bare, overvej det :-) 

Tillykke Anja, send mig meget gerne en mail med din adresse - så sørger jeg for at stolen bliver sendt din vej hurtigst muligt. 


Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D