fredag den 11. oktober 2013

One thing you don't know about me // Oktober Challange 10.

Billedet er lånt hos Stine Stregen


Den var faktisk sværere end som så.. De ting I ikke ved om mig, er der jo nok en grund til.. Tihii.. 
En ting der irriterer mig gevaldigt, er at jeg ikke kan fløjte - dengang jeg var lille kunne jeg fløjte lidt ved at suge luft ind, men nu? Nej, ingenting. 
Det er super træls, især fordi Mynthe øver sig non-stop, og mener at alle voksne kan fløjte. Faktisk proklamerede hun overfor alle børn og forældre for nogle lørdage siden i børnehaven, at hendes mor altså ikke kunne fløjte, heller ikke selvom hun øvede og øvede, og at det altså var lidt mærkeligt... TAK MIN SKAT! Flovt siger jeg bare.. 

Derudover kan jeg ikke lide rejer, eller avokado - pisse irriterende, er i klar over hvor tit det bliver serveret? Jeg prøver hver gang, men nej, det vokser i munden på mig! Se dét vidste I nok ikke.. - Og så kan jeg faktisk heller ikke svømme! 


Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Dét med at fløjte er vel som med at pifte. Nogen kan og nogen kan ikke. Jeg kan godt fløjte men pifte...? Jeg lyder mest som om, at jeg sidder og snakker med et par undulater, når jeg "pifter". Dét er der til gengæld ikke ret mange andre der kan :o)
    Vi må nok bare acceptere, at der er ting vi aldrig finder ud af og så må du finde på et kækt svar til næste gang Mynthe kommenterer, at du ikke kan fløjte. Noget i retning af..." jeg kunne godt hvis jeg gad... men jeg gider ikke for jeg har ikke noget at bruge det til" ;o)

    SvarSlet
  2. jeg har det lige sådan med avokado og det irriterer mig fordi det er så sundt og godt for kroppen ;(

    // Rikke //

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D