lørdag den 5. oktober 2013

Layers // Oktober Challange 5.



"Lag" - Det kan betyde meget, og jeg har mange lag af meget forskelligt, men mest synligt i mit hjem er dog alle min stakke med magasiner der ligger rundt omkring i stuen. Boligblade, børneblade og dameblade - jeg sorterer jævnligt, men samlingen bliver ved med at vokse. 

Et lille tip.. Jeg køber ofte magasiner på loppemarkeder, især boligblade, der får du dem gerne til omkring 2kr pr. blad. Det er noget billigere end at købe dem i butikkerne, og inspirationen er jo ganske ny og nyttig alligevel - især juleudgaverne kan bruges igen og igen. 


Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Jeg laver også gerne lag. Men jeg har farvesorteret mine bøger, så for mig kommer der mere orden og ikke så meget rod i mine bunker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også altid drømt om farvesorteret bøger, men er nu aldrig kommet så langt.. tihii..
      Men ja, du har helt ret! Orden betyder alverden.. Også for stress og humør :-)

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D