onsdag den 9. oktober 2013

I miss this.. // Oktober Challange 9.

Jeg savner rigtig mange ting, rigtig rigtig mange ting faktisk - mit helbred har gjort at jeg har måtte givet ufrivilligt afkald på mange ting. En af de ting der irriterer mig mest er mit sociale liv - især mine veninder, de få der er tilbage ser jeg ikke ret ofte, heldigvis er jeg heldig, de forstår mig alle og bliver ikke skuffet hvis jeg en uge glemmer at give lyd fra mig, eller aflyser en aftale. Overskuddet og smerterne er utilregnelig, og derfor kan jeg aldrig helt vide hvordan mine dage er. 
Jeg har ellers altid været en meget social person med mange venner, de sidste 5 år er der dog desværre faldet en del fra, nogle er dog nok min egen skyld. Desværre.

På billedet her er Lisa, skønherlige fantastiske lisa. Jeg har en del tøser der betyder alverden for mig, (I ved selv hvem I er, TAK for jer) men Lisa fik altså billedepladsen idag, hun bor længst væk, helt ovre på Fyn, så vi ses meget sjældent desværre - især eftersom vi begge er blevet mor. Og så har hun tilmed fødselsdag idag! 
Billedet er to år gammelt, men er et af de billeder der betyder rigtig meget for mig. Og til trods for den lange afstand imellem os, har vi de sidste 10 år hvor vi har kendt hinanden, snakket sammen mere eller mindre dagligt. 


Image and video hosting by TinyPic


1 kommentar:

  1. Næh, hov. Det er jo mig! Tak for dine altid skønne ord og for pladsen i det indlæg ♥

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D