tirsdag den 22. oktober 2013

Giv din stemme til Børns Voksenvenner..


Har du været inde for CBB's facebookside og aflægge din stemme? 
I indlægget fra igår var linket desværre forkert, og eftersom jeg sad i London var det svært at rette - jeg håber ikke i alle er gået forgæves. Det korrekte link til siden er her.  
(CBBs facebookside, find fanen 'Talegaver' - virker ikke fra mobiltelefon)

I vil gøre mig og ikke mindst Børns Voksenvenner (og utallige børn) super glade, hvis I ville aflægge jeres stemme til det gode formål, de har allerede modtaget donationen på 10.000kr, men ved hjælp af din stemme kan de modtage yderligere 150.000kr. 


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D