tirsdag den 29. oktober 2013

Første Tivolitur // Halloween











I lørdags da vi alligevel havde lidt gøremål inde i byen. besluttede vi os for at lægge vejen forbi Tivoli og se deres fine Halloween udstilling og de mange flotte græskar imens de endnu havde åbent. Min skønne veninde Cille, som vi tidligere havde en tøse cafe date med Mynthe og jeg, fik vi lokket med og Mynthe nød det i stor stil. Det var hendes debut og nøj hvor hun var i fuld galop, vi havde slet ikke tid eller penge nok med - så hun er blevet lovet endnu en tur en anden dag.
En super skøn dag som gjorde os alle rigtig godt!

Beklager billederne, de er taget og overført fra min mobiltelefon. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D