mandag den 9. september 2013

Ellevilde Mynthe - Hjerter og ny jakke


Mynthe har lært at forme hjerter med fingrerne og er ellevild - de seneste mange uger har hun forgæves forsøgt, men ikke kommet længere end til "diamanter" som hun siger.. Men nu kan hun, og hun er stolt. Hver morgen når vi siger farvel i børnehaven får jeg et luftkys og et hjerte med på vejen, skøn måde at starte dagen på. 

En anden ting hun er ellevild over, er hendes nye jakke. En lækker lækker softshell fra Ej Sikke Lej, vi har fået den af webshoppen filabel.dk som jeg tidligere har skrevet om. Jakken har hængt på hende konstant siden, og ikke nok med at det er yndlingsfarverne, så er materialerne og kvaliteten altså virkelig i top. Jeg har ellers altid sværget til Molo's softshell jakker og haft dem hvert år, men jeg må nok ty til korset og indrømme at denne altså har nogle virkelig lækre finesser og lidt ekstra detaljer der gør jakken ekstra lækker. 
Kom bare an efterår, nu er Mynthe klar til vejr og vind de næste par måneder! 

Produktet til dette indlæg er sponsoreret, 
alle ord og holdninger er mine egne
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D