onsdag den 28. august 2013

En dansemus i ny nederdel

Man er vel prinsesse! 
Mynthe elsker musik og dans - og løjer.. Hvilket nok er nemt at spotte her. Ungen får en ny nederdel, og straks ryger den på hovedet! Skøre unge.. Nå, men senere på til dans til "Rasmus eeebak"
Nederdelen er fra Lego wear, og skæppe skøn, god kvalietet og lige Mynthes stil - herhjemme påkræves kjole eller nederdel dagligt, ellers kan det forårsage stoooooore konflikt kampe. Men hva' hun er jo pige - og en skøn en af slagsen! 

Vi har efterhånden en hel del tøj fra lego wear, og det er altså god kvalitet - det holder vask efter vask. De har et stort udvalg af tøj til børn, og faktisk kan du også være heldig lige nu at finde efterårets jakke eller regntøj til halv pris i deres netshop, samt en masse andre lækkerier. 



 En lille dansemus, klar til opstart af "MGP dans" i næste uge

Produktet til dette indlæg er sponsoreret, 
ordene mine egne. 
Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Hvor er hun altså bare en smuk lille prinsesse :)
    Hvor har du købt det FEDE gulvtæppe henne?

    Du skal for resten have ros. Jeg syntes du virker som en fantastisk mor, ud fra hvad jeg kan se og læse :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D