onsdag den 31. juli 2013

Vendespil med personlige billeder..



Det gør det nu altså lidt sjovere at spille spil. Mynthe elsker at spille - egentlig gør jeg også, måske bare ikke liiiiige den slags en 3 årig spiller.. (ja ja. jeg ved det godt - slemme slemme mor!) Ej, vi spiller da også spil, måske bare ikke så meget som vi "burde".. 

Vendespil, eller huskespil om I vil, er en af Mynthe favoritter. Så da vi fik muligheden for at teste og anmelde dette skønherlige vendespil fra Online Fotoservice, lavet med vores egne personlige billeder skyndte jeg mig at sige Ja tak!
Det er lavet i en tyk og god kvalitet, perfekt til børnehænder - prisen er også rigtig god!

Er du vild med det du ser? 
Så "stay tuned" måske kan dette blive dit inden længe.. 

Indlægget er sponsoreret, ordene er mine egne
- Se min reklamepolitik her

Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer:

  1. Syntes det er sådan en god ide med et pwrsonligt vendespil, så kan man jo snakke om minderne/oplevelserne undervejs. Vi har spillet rigtig meget med Frederikke og håber at Karla bliver lige så glad for det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig en super ide, det gør spillet meget hyggeligere - især fordi man kan bruge timer på at snakke om billederne :-)

      Slet
  2. Tror allerede julegaven er hjemme til min nevø! Det er simpelthen for skønt, - og meget personligt! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. præcis, og vi bruger virkelig mange hyggestunder på det :-)

      Slet
  3. Ret så fin idé :-) En hver familie skulle da have sit eget vendespil :-)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D