tirsdag den 30. juli 2013

Sandskulpture i Hundested



I sidste uge besluttede vi at tage på tur, kærestemanden havde en (næsten) fridag og de skal jo bruges fornuftigt - et kundemøde i Hundested, blev hurtigt til at det var der vi skulle bruge dagen. Der er nemlig en skøn og hyggelig havn og i disse dage huserer byen også en sandskulptur festival - fin så annoncen i avisen ud og deres hjemmeside solgte også begivenheden rigtig fint.. Men jeg blev nu altså lidt skuffet, det var virkelig småt. Ti store og enorm flotte sandfigurer, de stod desværre bare alt alt for tæt så man fik slet ikke set dem ordentlig. De forrige år har de haft et meget større område, men en ny plads i år har vist skabt lidt problemer... 

Godt, men meget småt. Det var faktisk overstået på et kvarter.. Og så kan man jo selv bedømme om det er 40kr værd pr person. Mynthe synes det var fantastisk - og det er jo vigtigst! 


Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Okay 40 kr. for et kvarter ... Så må jeg indrømme at jeg vist ville føle mig lidt snydt, trods alt. :S

    Men den første du viser, er godt nok flot lavet. Hold da op! O_o

    SvarSlet
  2. Ærgeligt at i blev skuffede, men sikke nogle flotte skulpturer - tænk at kunne lave sådan nogle!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D