søndag den 28. juli 2013

.. Så gik der sørme endnu en uge!


'armen dog! Så gik der pludselig en uge mere, det der ferie er nu altså noget farligt noget.. 
Efter sverige turen sidste uge, er tiden gået med en smuttur til Fyn på barsel visit, og så ellers nydt den danske sommer med Mynthe, og oplevet en masse, inden hverdagen for alvor starter igen imorgen! Jeg kender én der glæder sig til at komme i børnehave igen - og ikke mindst til på fredag hvor hun fylder hele 4 (!!!!) år. 

Krea kassen jeg lavede til Mynthe vakte stor glæde og er blevet brugt dagligt lige siden. 
Klart en god idé, når hun bliver lidt ældre vil jeg lave endnu en, dog med lidt anderledes ting som syting, filt mm. 


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D