mandag den 1. juli 2013

En vinder er fundet..

Først må jeg hellere beklage ventetiden, min computer ville selvfølgelig ikke samarbejde med vores dumme internet igår (note til mig selv, skal virkelig se at få klaget over det!!!) - Men bedre sent end aldrig ikke? 
Denne gang har jeg også valgt den nemme løsning, nemlig at bruge findenvinder.dk til at hjælpe mig. Det faldt på nummer 17, som egentlig er kommentar nr. 18 pga en enkelt dobbelt kommentar. 

Så stort tillykke til Simone, med kommentar nr. 18. Skynd dig at send din adresse til mig, så sørger jeg får at du får en pakke med lidt lækkert forskelligt legetøj ind af døren inden længe. 


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D