onsdag den 22. maj 2013

Kjolevalg til bryllup // vol.2

Se NU snakker vi.. Faktisk er dette klart mine favoritter indtil nu. Endda så meget at jeg havde købt og betalt hvis jeg kunne - men men men, de er begge selvføgelig kun tilbage i størrelse XS.. Og selvom vægten stødt går ned af, så tvivler jeg sgu' desværre på at den kommer SÅ langt ned på så kort tid!
Øv også. Jeg elsker dem begge, men især nummer to, den med rosen - og så i den lidt mørke farve, den er super fin og lige mig. Mon man kan sy den slags selv? Hmm.. Ja jeg kan ikke, men måske nogle andre kunne.. Hvorfor er man altid ude i sååååå god tid? Typisk mig! Må lede videre.. Selvom jeg virkelig knuselsker den kjole.. MÅ.HAVE.DEN!

Sidste år var vi også til bryllup, og det så såles ud.. (jeg kan desværre ikke lige finde et billede med fuld figur) men med en lidt finere halv lang kjole og et par skønne stiletter.
Kjolen er pasé, men farven kunne jeg nu ret godt lidt! Er ellers mest til sort, men det er jo no go til bryllupper, desværre..



Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. Ej hvor typisk at man forelsker sig i noget og så er det væk (pga str.)
    ØV for dig, - håber du finder et godt alternativ ;)

    Hilsen
    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    SvarSlet
  2. Har du prøvet at kigge påzalando på nettet??? Kender jo ikke din størrelse....

    SvarSlet
  3. Har lidt problemer med at få lov at skrive... Tror det er ipad'ens skyld... Men der er nogle fine kjoler fra mærket Anna Field, little Mistress og priserne er også sådan nogenlunde til at klare:-)

    SvarSlet
  4. Man må gerne have sort på til et bryllup bare ikke kun sort... Jeg skal selv til bryllup på lørdag i sort kort kjole fra Selected med grøn jakke til :-) ...

    SvarSlet
  5. hvor er du fin på det billede!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D