søndag den 12. maj 2013

En pige og hendes bedste ven // Tanker omkring hund







Mynthe med sin bedste ven, Basse.
Basse som vi har haft siden hvalp i oktober '08, siden da har han haft sin vej vidt omkring, men bor nu trygt og godt med Farmanden hjemme hos farmor og farfar. Vi har haft fornøjelsen af ham i siden i torsdags, og ihh altså hvor har det været hyggeligt. Kærestemanden og jeg har nogle gange snakket om at få en hund, men slået tanken hen. Nu er vi nok blevet bekræftet i at uanset hvor højt ønsket er, og hvor meget glæde jeg ville have, af lidt selskab i løbet af dagen, så er det en for stor mundfuld. Kærestemanden arbejder jo nærmest i døgndrift og er kun hjemme få dage i ugen, hvilket ville gøre at jeg stod med alle 3 daglige lufte ture, og ja, det kan min krop altså ikke lige nu, har vi kunnet konstatere - desværre!
Men vi har nydt nogle dage med hund, og Mynthe har virkelig elsket det.

Gode gamle Basse-mand, hvis du ikke helt kan huske historierne omkring ham kan du finde mere om ham her, under kategorien 'Basse'.


Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Skøn hund- og er der noget dejligere end børn og dyr sammen. Men ja, man påtager sig ansvaret for, at det skønne dyr skal have en dejlig tilværelse hos en. Og hellere være klar over ansvaret og takke nej- end, at havne i en grim situation et par mdr. efter.

    Rigtig god søndag!

    Kram
    Christina

    SvarSlet
  2. Skønne billeder og sikke dejlig lille hund :)
    Herhjemme ønsker vi os også brændende en lille hund, men det må blive når vi engang får andet hjem! :)

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D