tirsdag den 14. maj 2013

En Lyngby vase..

Jeg kan huske den fra da jeg var barn, min mors vase. Og nu er den min, ganske uventet for jeg har tikket og bedt, men uden nytte - men nu, ganske uventet og 'bare fordi' kan jeg kalde den min. Jeg elsker den, og der er nu altså noget ganske særligt over den, ikke bare fordi Lyngby vaserne igen er blevet moderne, men fordi den er gammel og betyder lidt for mig - den slags æstetik, hvis man da kan kalde det det, er nu skønt og jeg elsker at mit hjem huser flere og flere genstande fyldt med kærlighed og historier.

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Den ér også bare smuk! Min mor har en magen til (lidt mindre dog, tror jeg) og jeg har også sat mig for at overtale hende til, at jeg må få den. Men det tror jeg ikke sådan lige sker ;)
    Tillykke med din

    SvarSlet
  2. Du er heldig - den er simpelthen så fin! :)

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Jeg vil også mægtig gerne have en Lyngby-vase - og med lidt affektionsværdi, bliver sådan en jo et endnu kærere eje (:

    - Anne

    SvarSlet
  4. Den er så fin, jeg vil så gerne eje én :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D