lørdag den 6. april 2013

Lidt nyt til Mynthes skab



For noget tid siden vi Mynthe en lækker pakke med posten, en pakke med nyt lækkert tøj.
Jeg kender godt til mærket norlie, alt for godt faktisk. Dengang Mynthe var mindre sukkede jeg virkelig langt efter deres lækre ting, men modstod altid fristelsen pga prisen. Men nu, nu synes jeg faktisk at priserne er blevet rigtig fine og rimelige for godt og lækkert kvalitetstøj. Må indrømme at jeg er blevet smaskforelsket i deres basic bluser til pigerne, den sidder så fint og er virkelig lækker blød og samtidig er den pyntet med en fin fin hul søm. Lige noget for en mors øje :-)
Faktisk havde jeg bestilt en kjole, men der kom en nederdel istedet til Mynthes store glæde - er vild med blomster printet - og ikke mindst den matchende højbøjle hun fik med!



 Indlægget er sponsoreret, ordene er mine egne
- Se min reklamepolitik her

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D