torsdag den 18. april 2013

En vinder...

Altså hvor er jeg dog bare dårlig til at få fundet en vinder i tide.. Det beklager jeg - igen igen!
MEN, ved hjælp af findenvinder.dk er det lykkedes mig at få talt frem til den rette vinder..

Som blev, kommentar nummer 45. som er Catrine med siden www.tiiner.dk - så Catrine, stort tillykke, send mig en mail med din adresse så får jeg sendt cremen afsted til dig (er dog på miniferie indtil mandag).

Hvis du også godt selv kunne tænke dig at se nærmere på Body Nordics lækre produkter finder du deres side her, og er du nysgerrig omkring en lækker helkrops olie kan du læse mere om min test af produktet lige her.


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D