tirsdag den 12. marts 2013

Gæk gæk gæk...






I søndags klippede vi gækkebreve herhjemme, Mynthe og jeg har gjort det hvert år, dog med en del besvær - i år er første gang jeg har tude overlade saksen helt og holdent til Mynthe - ja ja ja, jeg er en pyldremor! Hun var faktisk ret sej - kæresten derimod, Ha, det var nu et syn for sig selv! Han kunne ikke huske om han nogensinde havde prøvet det, jeg tror min søde svigermor får sig noget af en overraskelse når hun tømmer postkassen her en af dagene, lidt sjovt, tvivler på at hun kan gætte det! 

Snart venter der et indlæg med tips og idéer til dine egne gækkebreve samt nogle gode gækkevers.
...Og kære familie, bare fordi I ser jeres gækkebrev på bloggen betyder det jo ikke at i absolut skal gække os - vel?!


Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  2. Det er så hyggeligt! Anker har også lige lavet sit første gækkebrev! Det vil sige han har tegnet et par krusseduller og så står jeg for resten;-)

    SvarSlet
  3. godt med tips for vi skal også snart igang :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D