tirsdag den 19. februar 2013

Mor-datter kreativ hyggedag








Det blev sørme til endnu en fridag herhjemme. Eller, fridag og fridag, pigebarnet hoster fortsat og snotter nu også en smule. Og da kærestemanden min så valgte MIN cykel istedet for hans egen imorges, ja så var det nu engang nemmest for mig at vi blev hjemme. Ellers ville hele min dag være ødelagt af bus og gåtur til og fra børnehaven. Men, intet er så skidt at det ikke er godt for noget. Vi hygger os nemlig gevaldigt med kreative sysler, Mynthe elsker det. Og mor her elsker når hun gider. Perleplader, tegning og maleri.
Selvfølgelig skal pigebarnet også male når mor her maler - hun har en del mere gå-på-mod end mig!


Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud. Det er så dejligt at lave den slags med ungerne.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtig skønt!
      Og dejlig afslappende aktivitet samtidig med at man rå hygger :-)

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D