torsdag den 21. februar 2013

Bordpynt og drømme om foråret




Kender I det, man trænger til lidt nyt. Solen titter så småt frem indimellem i løbet af dagen og giver en lille bitte håbefuld mavefornemmelse om at foråret snart er på vej. Men hvor fanden bliver det af? Jeg er SÅ træt af vinter, kulde og alt det skide meget irriterende sne der bliver ved med at komme.. Jeg vil have sol og forår! NÅ!!!
Men altså, jeg var hurtigt sidst solen skinnede ind af mine vinduer, jeg tænkte forår og ny 'pynt' på bordene. Jeg elsker hygge og pynt skaber hygge. På sofabordet er nu kommet et lille glasfad til mine lys og Mynthes bjørn, som egentlig endnu bare ikke er blevet pakket væk fra jul. Glasfadet er fra Rema til en flad 20'er, lysene er rester fra nytårsaften - jeg tror jeg har til resten af året!
På spisebordet er også kommet lidt nyt, en fin lille blomst, en ranunkel, min yndlings. Dog troede jeg farven ville have været anderledes nu den er sprunget ud. Faktisk er den overhoved ikke forårsagtig, nærmest vinteragtig.. Suk. Men den er fin og den pynter, og nu varer det jo heller ikke længe inden vi kan begynde at forberede lidt til påsken, og gul, dét er da en rigtig forårs farve!

Fik jeg nævnt at jeg venter med længsel på foråret?


Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud :) Og super fedt fad du har fundet dig :) JEg eeelsker også foråret, og har lige indkøbt de første påskeliljer, som skal pynte i lejligheden.

    mvh. Sandie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og åhh ja påskeliljer - måske jeg skulle forkæle mig selv? ;-)

      Slet
  2. Jeg kan tilslutte mig Sandies besked, for har også købt påskeliljer til min lejlighed...de pynter så flot med den gule farve og minder mig om påske og de skønne ture i sommerhus jeg har haft med min familie....Og det bedste ved de minder er; der skal snart skabes flere af dem, for påsken er ikke langt væk!!!

    Jeg glæder mig også til sol, varmere grader udendørs og forår...jeg er nemlig forårsbarn! (fødselsdag i april!)

    Hilsen

    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må afsted efter påskeliljer!
      Suk, hvem der bare havde et sommerhus - mine forældre har dog ødegård i sverige, det er også HELT okay ;-)

      Dejligt med fødselsdag i foråret, så er der jo endnu mere at glæde sig til :D

      Slet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D