torsdag den 10. januar 2013

Hytteost min bare!

Irrrrrk! Jeg kan altså bare ikke lide det.. Prøver og prøver, men nej! Det vokser i munden på mig, præcis ligesom rejer (og en hel del andet) - det er ikke smagen, men konsistensen..
Det har været sådan i alle de år jeg kan huske, helt tilbage fra barndommen, men jeg har altid tænkt at jeg ville lære det som 'voksen' - men jeg er så åbentbart ikke voksen endnu, nogle ting lære man måske aldrig at spise.. Hytteost er måske en ting, men rejer.. Er i godt klar over hvor kedeligt det er ikke at kunne lide dem? Og alt andet fra havet for den sags skyld.. Jeg prøver ihærdigt, men nej!

Egentlig også ærgerligt med hytteost.. Lækre indbydende tv reklamer, veninder der snakker - og så alt det man kan bruge det til, über sundt siger det kloge. Hmm.. tror jeg putter resten af hytteosten i en tærte i aften, måske jeg så kan lide det?

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Åh Pyntemor....alt det bedste til dig og dine udsatte smagsløg. Måske er der andre fedtfattige alternativer. Een ting er at holde sig standhaftig og undgå for meget usundt. Noget andet er at føle sig utilpas over at skulle tygge "konsistensen". Gid din tærte må smage godt i aften:) Hilsen FRa Marlene

    SvarSlet
  2. Du kan også bage med hytteost - det egner det sig fortrinligt til. Fx havde min svigermor på et tidspunkt bagt nogle birkes med det i og de smagte bare SÅ godt... Men håber det gør din tærte ekstra god i hvert fald :)

    SvarSlet
  3. Hytteost er fantastisk at bruge i både tærter og lasagne :) Er helt sikker på, at du vil kunne lide det.

    Og det der med ikke at kunne lide fisk - jeg forstår dig udmærket. Puuh. Og når man så er ude at spise, så er det næsten altid sikkert, at der bliver serveret fisk til forret. Dét er surt, når man bare ikke kan få det ned.

    SvarSlet
  4. Jeg mener altså også at det eneste hytteost kan bruges til (bortset fra foodfights) er boller. Dér fungerer det tilgengæld bare super godt! Og fisk - nej tak!
    Jeg har også opgivet at "blive voksen" når det gælder mad =)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D